Pogoji poslovanja vidic-center.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). S spletno trgovino vidic-center.si upravlja podjetje VIDIC CENTER d.o.o. Novo mesto
Ob registraciji v sistem vidic-center.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje vidic-center.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino in kupcem.
Košarica in blagajna
Košarica oziroma blagajna imata enako vlogo kot v vsaki navadni trgovini, in sicer shranjujeta izbrane izdelke ter vam kažeta njihovo število ter ceno izdelkov. Vsebino košarice lahko pogledate vsak trenutek ter iz nje dodate ali odstranite izbrane izdelke. Izbranim izdelkom lahko spremenite količino s pritiskom na gumb za posodobitev. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelke iz košarice lahko kadarkoli odstranite s klikom na gumb za »briši«.
Postopek nakupa
Če ste prepričani, da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalnem vozičku kupiti, potem pojdite na blagajno. V primeru, da kupujete prvič, lahko opravite hitro in preprosto registracijo ter se prijavite.
Plačilo naročenih artiklov je možno na sledeče načine:
Plačilo na TRR po predračunu - po prejetem nakazilu na naš transakcijski račun pošljemo kupljene izdelke na vaš naslov ali pa jih prevzamete na sedežu našega podjetja
Vse izdelke pošljemo z dostavno službo Pošte Slovenije v 1-2 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, če je izdelek na zalogi. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod opombe na dnu naročila. Informacije pa so možne tudi po e-pošti info@vidic-center.si.
Prodajamo in dostavljamo izključno na področju Evropske unije. Izdelke, ki so pošli, vam jih bomo dobavili po predhodnem dogovoru z vami. Poklicali vas bomo po telefonu, oziroma vam pisali na vaš elektronski naslov.
Dobavljivost izdelkov
V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo.
Starost pnevmatik
v spletni trgovini nudimo tedensko nove pošiljke pnevmatik, kar vam zagotavlja vedno "sveže pnevmatike"
za starost (leto izdelave pnevmatik) garantiramo, da niso starejše od treh let, kar je razvidno od odtisnjene DOT oznake na pnevmatiki
v primeru starejših pnevmatik, so le-te označene in cene takšnih artiklov primerno znižane.
proizvajalci avtomobilskih pnevmatik prodajajo svoje artikle kot nove do treh let starosti.
Stroški dostave in dostava blaga
Dostavo znotraj Republike Slovenije vršimo z dostavno službo Pošte Slovenije.
Cena dostave se obračuna v košarici glede na izbrane artikle in je odvisna od količine, mase in velikosti naročenih izdelkov, ki lahko znaša od 7,00 € naprej po artiklu.
Naročene izdelke vam dostavimo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Naročeno blago, ki je na zalogi, odpremimo najkasneje v roku 24 ur od naročila v primeru delovnega dne, sicer prvi delovni dan. Blago, ki ni na zalogi odpremimo takoj, ko bo na voljo.
Za dostavo poskrbi dostavna služba Pošte Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 07 393 08 40 ali pošljite elektronsko pošto - info@vidic-center.si.
Obveščanje
Spletna trgovina vidic-center.si vas bo po spletni pošti občasno obveščala o novostih in ostalih zanimivosti. Ne bo pa to prepogosto, saj ne želimo, da bi bilo naše obveščanje vsiljivo ali nadležno. Če ne želite prejemati novic o novih izdelkih, akcijah in podobnem nam pišite na info@vidic-center.si in odstranili vas bomo iz mailing liste.
Informacija o cenah in DDV
Vse navedene cene za izdelke so v evrih in imajo že vključen 22 % DDV. Smo davčni zavezanec - ID številka za DDV je SI 65494130. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Cene objavljene na spletni strani se posodabljajo preko API servisov, ki so lahko občasno moteni.
Odstop ponudnika od naročila (pogodbe)
Ponudnik ima pravico odstopa od naročila (pogodbe) v kolikor se pojavijo napake (anomalije) na katere ponudnik nima dejanskega vpliva. Zaradi narave interneta, spletnih tehnologij in API servisov ne moremo stoodstotno zagotoviti nemoteno delovanje spletne trgovine, programa za kalkulacijo cen, komunikacije za potrditev dobave blaga in celotne obdelave naročila. V primerih, ko pride do kakršnekoli tehnične napake, si pridržujemo odstop od naročila (pogodbe) oz. sporazumno rešitev situacije.
Reklamacije
V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le tega takoj reklamirajte Vašemu dostavljalcu in nas obvestite na e-poštni naslov info@vidic-center.si. V kolikor ste prejeli blago z napako, na lastne stroške pošljete izdelek z napako v roku 14 dni na naslov prodajalca. Če prodajalec ugotovi da je reklamacija upravičena, bo izdelek zamenjal ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo prodajalec izdelek poslal nazaj kupcu na njegove stroške.
Pravica do odstopa od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu z ZVPot-1 pravico, da nas v 14 dneh OD PREVZEMA obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 torej NE velja za pravne osebe.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
V primeru, da prodajalec ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano ali da se vrnjena količina ne ujema, potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopate, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe po pošti priporočeno kot paket na naš naslov: VIDIC CENTER d.o.o. Novo mesto, Ljubljanska cesta 91, 8000 Novo mesto.
Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelkom, ki se vračajo, mora biti priložena kopija računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga. Paketov z odkupnino NE SPREJEMAMO.
V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik krije le stroške vračila blaga, ki se obračunajo po ceniku dostavne pošte in je odvisen od vrste in velikosti paketa.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.
V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili kupnino, vendar pa sami nosite stroške, ki nastanejo z vračilom blaga (strošek vračila). Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo se kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.
Način vračila kupnine je na vaš TRR (osebni račun), ki ga zapišete v obrazec za vračilo blaga.
Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pokličite našo tehnično službo na telefonsko številko, kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan/izdobavljen po natančnih navodilih potrošnika.
V primeru, da ste plačali s kreditno kartico in želite preklicati nakup zaradi kateregakoli razloga, vam zaračunamo stroške, ki so nastali s kartičnim plačilom in potrebno administracijo v znesku 1.8 % od zneska transakcije + 1,5 €.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:
da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali;
da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali;
da vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čim prej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.
Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.
Kdaj je napaka stvarna:
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Garancija
Ponudnik izda na kupljene artikle enoletno garancijo, veljavno od dneva nakupa. Garancija se nanaša na vse napake (okvare), za katere je moč dokazati (ugotoviti), da je vzrok napake pomanjkljivost v kakovosti materiala in izdelave.
Ponudnik se zavezuje pomanjkljivo blago zamenjati oziroma popraviti. Blago se lahko popravi po lastni presoji ali presoji proizvajalca.
Po zakonu mora ponudnik rešiti garancijo najkasneje v roku 30 delovnih dni.
Izdelki, ki so odobreni v okviru garancije postanejo last ponudnika.
Cene in opis artiklov
Vse cene navedene v katalogu spletne trgovine vsebujejo DDV. Zraven se izračuna cena s popustom. Popusti se obračunajo v drugem koraku (pregled naročila),
Veljavnost ponudbe in cen artiklov za naročilo veljajo na dan oddaje naročila.
Cene artiklov v spletni trgovini se lahko spreminjajo in veljajo na dan oddanega naročila.
V ceno pnevmatik je vštet ekološki davek za razgradnjo pnevmatik po Zakonu o varstvu okolja (ZVO-2).
Akcijske cene (v kolikor so objavljene) veljajo samo do odprodaje zalog, oziroma prekinitve akcijske ponudbe.
Vse slike artiklov so simbolične.
Izdaja računov
Podjetje VIDIC CENTER d.o.o. Novo mesto ob pošiljanju paketov izda račun v elektronski ali fizični obliki.
Vračilo blaga
Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! Kupec lahko odstopi od naročila v 14-ih dneh po prejemu blaga. V primeru, da ponudnik zaradi izrednih razmer ne more zagotoviti dobave blaga, lahko odstopi od pogodbe/ponudbe. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma telefon. Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (info@vidic-center.si), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek vračila blaga nosi kupec. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, opremljeno z deklaracijo in v nespremenjeni količini. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu vrnjenega blaga.
Podatki na straneh
Vsebinske in druge napake na strani so možne in v kolikor bi zaradi njih prišlo do spora, ga bomo poskušali rešiti sporazumno.
Odveza odgovornosti
Upravitelj spletne trgovine vulkanizerstvo-furlan.com se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na strani. Kljub temu se lahko zgodi, da zaradi tiskarske napake pride do neskladja med ceno na spletni strani in veljavno ceno. V tem primeru vas bomo obvestili in težavo poskusili rešiti v korist potrošnika.
Shranjevanje podatkov o nakupih
Podatki o nakupih so shranjeni na strežniku spletne trgovine. Kopije vaših nakupov lahko naročite po elektronski pošti info@vidic-center.si.
Varstvo osebnih podatkov
Pri prodaji spoštujemo Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).
Podjetje VIDIC CENTER d.o.o. Novo mesto potrebuje za korektno izpolnitev naročila nekatere vaše osebne podatke. Vse podatke bomo obdržali v tajnosti in jih nikoli ne bomo posredovali tretjim osebam.
Za potrebe poslovanja VIDIC CENTER d.o.o. Novo mesto zbira naslednje uporabnikove podatke:
ime in priimek
naslov in kraj bivanja
naslov elektronske pošte oziroma uporabniško ime
telefonsko številko
geslo v kodirani obliki
kopije nakupov
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki ne odgovarjamo. Kupec soglaša, da ga VIDIC CENTER d.o.o. Novo mesto kontaktira, razen v primeru, ko kupec slednjemu izrecno pisno nasprotuje.
Družbi Pošta Slovenije posredujemo uporabnikov naslov in po potrebi telefonsko številko, vendar le za potrebo dostave artiklov.
Pritožbe in spori
Vulkanizerstvo-furlan.com spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.: 07 393 08 40 ali po elektronski pošti info@vidic-center.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Podjetje VIDIC CENTER d.o.o. Novo mesto skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa
Naziv podjetja:
VIDIC CENTER d.o.o. Novo mesto
Sedež:
Ljubljanska cesta 91, 8000 Novo mesto
Matična številka:
5723469000
Davčna številka:
SI 65494130
Davčni zavezanec:
DA
Vpis v registrski organ:
09.03.1993
Kraj vpisa:
Okrožno sodišče Novo mesto
Opozorilo po ZIsRPS
Ponudnik obiskovalce spletne strani, potencialne in obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.
Nastavitve za uporabo piškotkov
Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.
Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.
Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.